В Україні з 12 березня запроваджено карантин, заборонено проведення масових заходів, закрито розважальні центри. І поки відкрите питання чи працюватимуть кафе, бари та ресторани.
Світова пандемія коронавірусу негативно впливає на бізнеси у багатьох сферах, у тому числі на підприємства HoReCa. Проте, будь-які зміни тягнуть за собою зміни в бізнес-процесах, інструментах та пропозиціях.
Нижче наводимо перелік заходів, які проводять закордонні ресторани та місця громадського харчування для підвищення безпеки гостей від COVID-19:
- Проводять інструктаж персоналу з самоконтролю власного самопочуття і стежать за тим, щоб співробітники не приходили на роботу з нездужаннями . Сповіщають своїх клієнтів про те, що їхні співробітники проходять щоденний контроль і не були за кордоном протягом останніх 3-6 місяців.
- Пропонують гостям безконтактну доставку їжі та напоїв.
- Щодня перевіряють стан кур'єрів, що здійснюють доставку. Дезінфікують засоби пересування та сумки для доставки.
- Пропонують безконтактний самовивіз їжі
- Розставляють столи в залах на мінімально безпечній відстані, рекомендованій ВООЗ.
- Збільшили кількість прибирань на день, обробляють дезінфікуючими засобами приміщення, посуд, меню, дверні ручки, стільці, столи.
- Обробляють дезінфікуючими засобами стільці, столи після кожного гостя.
- Збільшують кількість дозаторів дезінфікуючих засобів для рук, надають серветки, що дезінфікують.
Сподіваємося, що українські компанії HoReCa зможуть сформувати «план Б» та вистояти у цей непростий період.