Конкуренція у ресторанному бізнесі: пропонуємо інструменти

Вивчення конкурентів, що працюють з вами на одному ринку, аналіз їх сильних і слабких сторін дозволяє не повторювати, допущені ними помилки та виробити свої конкурентні переваги для ефективного ведення ресторанного бізнесу.

Розташування, дизайн, логістика, асортимент та цінова політика, автоматизація процесів на підприємстві - все це впливає на формування переліку послуг та конкурентоспроможність ресторанного бізнесу.

У центрі уваги рестораторів завжди знаходиться гість, нижче розглянемо кілька варіантів конкуренції для залучення гостей

Залучення гостей

Маркетингові стратегії постійно змінюються, тому бажано переглядати конкурентні «фішки» вашого підприємства для того, щоб забезпечити увагу нових та постійних гостей. Знаючи свою цільову аудиторію, намагайтеся пропонувати щось нове. Головне, щоб про унікальні пропозиції ресторану ваші гості хотіли говорити.

Наприклад, ви можете дарувати дисконтні картки тільки тим гостям, які виграють у шахи у директора ресторану (директор, звичайно ж, має бути посереднім гравцем)

Цікавий варіант запрошення гостей за квитками/запрошеннями на недільні бранчі (між сніданком та ланчем)

Branch 1

Branch 2

Формування та попередження очікувань гостей

Існують різні способи залучення гостей до ресторану і чим більше цікавих ідей ви реалізуєте, тим більша ймовірність досягти «синергетичного» ефекту.

Приклади:

  • Зробити кожен 4-й «бізнес-ланч» безкоштовним.
  • Ввести страву-комплімент від ресторану, якщо чек гостя досяг певної суми.
  • Домовитись про спільну акцію з іншими бізнесами у Вашому районі (Retail, Beauty)

Спеціальний маркетинговий інструмент конструктор xPOS® «Campaign Manager» допоможе сформувати будь-яку подію /акцію та проаналізувати ефективність її проведення. На підставі звітів модуля для аналізу проведених заходів ви можете повторювати найуспішніші з них

Застосування нових концепцій та трендів у ресторанному бізнесі

Відстеження, аналіз та залучення нових концепцій та трендів у ресторанному бізнесі, як правило, допомагають закладам залишатися цікавими для гостей та не знижувати конкурентоспроможність. Програма xPOS є зручною для нарощування клієнтської бази гостей. Регулярне розсилання SMS вашим гостям, що сповіщає про новини ресторану, новинки у меню, може легко і швидко проводиться за допомогою конструктора смс-розсилок.

Швидкість обслуговування гостей

Швидкість обслуговування – важлива характеристика якості роботи з гостем, яка впливає на формування позитивного враження гостя про ресторан незалежно від його типу. Мобільні рішення xPOS для переносних терміналів Orderman та для смартфонів дозволяють обслуговувати гостей максимально швидко біля столів класичних ресторанів, на верандах, відкритих майданчиках, оптимізувати обслуговування водіїв автомобілів у черзі до вікон видачі страв. Впровадження мобільних терміналів дозволяє підвищити якість обслуговування та збільшити швидкість обслуговування гостей до 35%

Розсилка новин

Будь ласка, включите JavaScript, щоб відправити форму